Σάββατο 16 Μαρτίου 2019

ΘΕΙΟΙ... ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΓΟΝΕΙΣ...



Οι ειδικοί λένε πως ότι δεν έχουμε ζήσει αυτό και επιδιώκουμε... Οι γονείς μου είχαν πολλά αδέλφια όμως κανείς δεν είχε στη ζωή μας το ρόλο που ιδανικά είχα στο μυαλό μου και σαν παιδί είχα ανάγκη..

Για μένα λοιπόν θείοι  είναι αυτοί  που μοιάζουν με το μπαμπά η τη μαμά , που λένε τις ίδιες εκφράσεις ,λέξεις και ξέρουν τις ίδιες ιστορίες.. Εκείνοι  που όταν μεγάλωνε η κοιλία της μαμάς  ανυπομονούσαν  και μέτραγαν τις μέρες... Αυτοί που γεμάτοι  δώρα περίμεναν  με αγονία έξω από το μαιευτήριο και που τα βάζουν  με όλους μόνο και μόνο για να μη χαλάσουν χατίρι και έχουν την ίδια αγονία με τους γονείς όταν συμβαίνει κάτι άσχημο .. Που πάντα βρίσκουν  το χρόνο για το μικρό ανιψάκι τους..  Οι πραγματικοί  θείοι αγαπούν τα ανίψια τους σαν παιδία τους και τα παιδιά βρίσκουν σε αυτούς εμπιστοσύνη , αγάπη και κατανόηση.. 

Είναι αυτά τα δοτικά άτομα που θαυμάζω.. και που σε λίγο καιρό εύχομαι να τους μοιάσω.. Άλλωστε έχω σαν πρότυπα τα δικά μου αδέλφια που είναι οι καλύτεροι θείοι του κόσμου.. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ !!

Περιμένοντας με αγωνία το τρίτο μου παιδάκι με συγκίνησε το υπέροχο ποίημα του Χαλίλ Γκιμπραν που αν και άτεκνος μας δίνει αντικειμενικά ...