Σάββατο 4 Μαΐου 2019

ΔΕΊΞΕ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΠΟΥΤΣΙ ΣΟΥ...


Δεν είναι τυχαίο που αρκετά παραμύθια έχουν ως βασικό  << σημείο αναφοράς >> το παπούτσι.  Ο πανέξυπνος παπουτσομένος γάτος έπεισε το αφεντικό του να του φτιάξει τα δερμάτινα μποτάκια του και εξαιτίας αυτών τον έκανε  πλούσιο.. Ενώ τη Χιονάτη τη βρήκε ο Πρίγκιπας από το Παπούτσι της.. Πολλές το δοκίμασαν όμως το γοβάκι ήταν αποκλειστικά για εκείνη.. 


Ναι μανούλες μου.. είναι βασική η σωστή επιλογή παπουτσιών για τη σωστή ανάπτυξη της πατούσας, των χόνδρων αλλά και των κλειδώσεων.. πάμε να πούμε μερικούς τρόπους και κανόνες.. 

1.  Προσπαθώ να αγοράζω παπούτσια από καταστήματα που είναι κοντά μου. Έτσι μπορώ να το αλλάξω εύκολα ενώ το ιδανικό είναι να έχω το παιδί μαζί για να δοκιμάσει εκεί όλα τα παπουτσάκια..

2.  Εάν δεν έχω το παιδί μαζί μου και έαν το κατάστημα που εμπιστεύομαι είναι μακριά , έχω πάρει σωστά τους πόντους της πατούσας του.

Βήματα μέτρησης

-Τοποθετούμε ένα φύλλο χαρτί και πάνω από τη γυμνή πατούσα σχεδιάζουμε το σχήμα.

- Μετράμε και τα δύο πόδια και βασιζόμαστε πάντα στο μέγεθος της μεγάλης πατούσας. 

- Κάνουμε τη μέτρηση σε εκατοστά και προσθέτουμε στο μέγεθος 1 εκ. 

3. Δεν αγοράζω πολύ μεγάλα παπούτσια η δεν φοράω παπούτσια άλλου παιδιού γιατί η θα είναι το παιδάκι μου σαν παπουτσομένος γάτος η θα το χτυπήσουν πίσω εάν μπαινοβγαίνουν η θα κάνω ζημιά στη πατούσα αφού η ανατομία θα είναι λάθος λόγο μεγέθους.

4. Πηγαίνω σε καταστήματα που έχω εμπιστοσύνη.. Που ξέρω ότι δεν έχουν στόχο μόνο την πώληση αλλά έχουν συνειδητοποιήσει ότι έχουν να κάνουν με μικρά , ζουμερά αναπτυσσόμενα ποδαράκια .

5. Εάν το παιδί είναι σε ηλικία που μπορεί να επιλέξει το ακούμε .. άλλωστε εκείνο θα τα φορέσει ! 

6. Δεν έχει σημασία εάν έχει έντονη καμπύλη η εάν το παπούτσι έχει φυσικό περπάτημα. Βασικό είναι να έχουμε σωστό νούμερο, σωστά υλικά όπως δέρμα η ύφασμα και στα πρώτα βήματα ιδικά το καθημερινό παπούτσι να έχει σωστή στήριξη. 



Μυστικό  

Μετράμε τη πατούσα το πρωί που το ποδαράκι  είναι ξεκούραστο και η μέτρηση είναι πιο ακριβής.. 

Ελπίζω να βοήθησα και τα καλοκαιρινά σας παπουτσάκια να είναι σωστά επιλεγμένα για άνεση και πολύ τρέξιμο.. 



Διαφήμιση 


Διαφήμιση 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ !!

Περιμένοντας με αγωνία το τρίτο μου παιδάκι με συγκίνησε το υπέροχο ποίημα του Χαλίλ Γκιμπραν που αν και άτεκνος μας δίνει αντικειμενικά ...