Τετάρτη 22 Μαΐου 2019

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΣΤΟ ΠΑΙΔΊ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΞ;;


Είναι ένα θέμα που απασχολεί τις περισσότερες μανούλες.. κάποιες συμφωνείται να κάνετε μια ειλικρινή συζήτηση και κάποιες όχι . 

Μανούλες μου.. είναι τόσο απλό.. Όπως μαθαίνουμε στα παιδάκια μας να διασταυρώνουν το δρόμο, όπως τους μαθαίνουμε να πλένουν τα δόντια τους κλπ έτσι θα πρέπει να ενημερωθούν και για αυτό.

Ο λόγος ;; Γιατί κάτι τόσο σοβαρό, θέλεις να το μάθει από εσένα.. με το σωστό τρόπο και στο σωστό χρόνο.. Γιατί εμείς είμαστε υπεύθυνες να τους μάθουμε να απολαμβάνουν τη ζωή με ασφάλεια και υγεία .. 

Το σεξ είναι κάτι πολύ σημαντικό στη ζωή του ανθρώπου καθώς επηρεάζει τη προσωπικότητα μας και σχεδόν όλους τους τομείς της ζωής μας. Μην τους αρνείστε λοιπόν γνώσεις που διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη ζωή τους. 


Πότε;; Όσο πιο νωρίς τόσο το καλύτερο.. σε μικρή ηλικία είναι αυθόρμητα και η συζήτηση θα γίνει πιο άνετα. 

Τι πρέπει να πω και πως ;    

Καταρχάς παίζει ρόλο η ηλικία για το τι θα πείτε και πως . Μια καλή ιδέα είναι να ξεκινήσετε από ένα βιβλίο για την ηλικία του παιδιού σας . Έτσι αφού πάρετε μια καλή  << πάσα>>  ξεκινήστε τη πρώτη συζήτηση.

Εδώ σας έχω και τη βιβλιογραφία που μπορεί να σας βοηθήσει

<< Τα μωρά δε τα φέρνει ο πελαργός >> Εκδόσεις Πατάκη
 από παιδιά 4+

<< Κουβεντιάζοντας για το σεξ>> Εκδόσεις Θυμάρι
από παιδιά 5+

<< Μιλώντας στη κόρη μου για το σεξ >> εκδόσεις Πατάκη
Για παιδιά 7+

<< Το πρώτο μου βιβλίο για το σεξ>> Εκδόσεις Μίνωας
Για παιδιά 10+

<< 100 ερωτήσεις που δε θα έκανες ΠΟΤΕ στους γονείς σου >> εκδόσεις Ψυχογιός

Για παιδιά 12+

Διαφήμιση



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ !!

Περιμένοντας με αγωνία το τρίτο μου παιδάκι με συγκίνησε το υπέροχο ποίημα του Χαλίλ Γκιμπραν που αν και άτεκνος μας δίνει αντικειμενικά ...