Δευτέρα 8 Απριλίου 2019

ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΙΑ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΜΑΝΟΥΛΑ ;;;; ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΑΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΗ !!


ΝΑΙ !!! Μπορεί μια μανούλα να είναι ασυναγώνιστη και στη δουλειά της.. γιατί οι περισσότερες από μας δε δουλεύουμε από  επιλογή αλλά από ανάγκη.. Άρα δεν έχουμε άλλο δρόμο εκτός από αυτόν της επιτυχίας!!

Ξέρω πως με τα χάλια που όλοι βιώνουμε , ίσως νοιώθεις ένας μικρός Μόγλης που γύρω σου υπάρχουν χιλιάδες Σιρ Χαν που είναι έτοιμοι να σε κατασπαράξουν.. Ίσως και εσύ να προσπαθείς απεγνωσμένα να επιβιώσεις.. και είναι λογικό όταν τα 2/3 της καθημερινότητας μας το καταναλώνουμε σε ένα αέναο ανταγωνισμό και πιεστικό περιβάλλον και μετά επιστροφή στο σπίτι με δουλειές , παιδιά και σύζυγο.

Μανούλες ψυχραιμία !! Είναι ανάγκη να έχουμε σωματικά και ψυχικά αποθέματα .. Άρα η κατάσταση απαιτεί αποδοχή της παρούσας φάσης και μετά οργάνωση.

- Ουδετεροποίησε όσο μπορείς το συναίσθημα και φτιάξε σχετικούς μηχανισμούς για να αναισθητοποιηθείς όσο μπορείς περισσότερο.

- Οργάνωσε το κεφάλι σου και όλα όσα έχεις να κάνεις. Πρέπει να λάβεις τα μέτρα σου και να έχεις τη καλύτερη θέση εκκίνησης από τον << ανταγωνιστή- συνάδελφο >> .

- Οργάνωσε το χρόνο εργασίας σου. Θα γλυτώσεις άγχος  και κόπο με το σωστό προγραμματισμό..

- Να είσαι αρκετά << διαβασμένη - ενημερωμένη >> έτσι ώστε να είσαι παραγωγική.

- Θέλεις να είσαι νωρίτερα στα παιδάκια σου .. Συγκεντρώσου και εάν είναι δυνατό κλείσε το κινητό ( η μαμά σου  ή η  νταντά θα τα καταφέρουν μια χαρά ). Συνέχισε χωρίς να μπορεί να σου αποσπάσει τη προσοχή ΤΙΠΟΤΑ.  ΜΗΝ κοιτάς καν τι κάνει ο διπλανός σου. Σκέψου μόνο αυτό που έχεις να κάνεις εσύ.

- Μην διακινδυνεύεις την υγεία σου για να ανταποκριθείς και να μπεις στον ανταγωνισμό                   << λάσπης>>. Βγες από τη λογική << ο θάνατος σου η ζωή μου >> και δούλεψε έντιμα και σκληρά.

- Πέρασες άσχημα.. Σήμερα ήταν μια δύσκολη μέρα.. τώρα όμως έφυγες και πας στα παιδάκια σου.. Κλείδωσε εκεί τις φωνές, τον ανταγωνισμό. Γέμισε τις μπαταρίες σου με το χαμόγελο των παιδιών σου και αναπλήρωσε το χαμένο χρόνο.

Ο ΧΡΥΣΟΣ ΚΑΝΌΝΑΣ << ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΖΟΥΜΕ >>

Και όλα αυτά από μένα.. που παλεύω με τους δικούς μου δαίμονες..

Που παλεύω με τις χρόνιες ημικρανίες μου, με τη κρίση πανικού που πρόσφατα αντιμετώπισα.. που η δουλειά μου είναι σαν δεύτερο σπίτι μου, που ζω για να δουλεύω και που σκέφτομαι τα παιδιά μου στη δουλειά και το αντίστροφο, που κοιμάμαι ελάχιστα και πετάγομαι στον ύπνο μου..

Λάθη .. λάθη και πάλι λάθη .. είμαι εδώ όμως ακόμα ζωντανή και το παλεύω με το να σας γράφω και να βρίσκω τρόπους αποσυμπίεσης ..

Γιατί εύχομαι από τα λάθη μου να μαθαίνουν άλλες μανούλες και να ζουν καλύτερα !!!


2 σχόλια:

  1. Αν και δεν έχω γίνει ακόμα μανούλα κ δεν εργάζομαι αυτή την περίοδο αλλά πέρασα πολλά χρόνια από τον όρο δουλεύω...εφιστώ την προσοχή σε όλες εσάς τις εργαζόμενες μανουλες ότι δουλεύουμε για να ζούμε κ όχι ζούμε για να δουλεύουμε!!!αρπαξτε την κάθε στιγμή του ελεύθερου χρόνου σας!!!εξαιρετικό άρθρο αφύπνισης!👏👏👏

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το θέμα είναι οτι διαβάζουμε να είναι τροφή για σκέψη.. αυτό έχει σημασία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ !!

Περιμένοντας με αγωνία το τρίτο μου παιδάκι με συγκίνησε το υπέροχο ποίημα του Χαλίλ Γκιμπραν που αν και άτεκνος μας δίνει αντικειμενικά ...