Δευτέρα 1 Απριλίου 2019

ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΝΑ ΜΥΣΤΙΚΟ !!!! ΤΟ ΣΠΊΤΙ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΑΚΑΤΑΣΤΑΤΟ !!!



                                                                                                                                                                                                                                      Μήπως είσαι η τέλεια νοικοκυρά ;;; 
              
Ήμουν και εγώ μια μαμά που προσπαθούσα να είναι όλα καθαρά και τακτοποιημένα.. Γκρίνιαζα για τα ψίχουλα στο σαλόνι , για τα μαξιλάρια που δεν ήταν στη θέση τους και για τα πιάτα που δεν ήταν στο νεροχύτη.... Ενώ με πολλές τύψεις σας λέω πως έδιωχνα τον άντρα μου με τα παιδιά σε παιδότοπους η ατελείωτες βόλτες με τα αυτοκίνητο για να κάνω ανενόχλητη τις δουλειές του σπιτιού.Μετά φυσικά δεν τους άφηνα να κουνηθούν να μη χαλάσουν αυτή τη τελειότητα..

Μέχρι που ο Γιος μου με έβαλε στη << θέση >> μου... << Μαμά με αγνοείς για τις δουλειές και μετά πάλι φωνάζεις για αυτές >> ..          
                                                                                                       
Μετά από αυτό το μικρό χαστούκι λοιπόν έχω να κάνω μερικές ερωτήσεις σε όλες μας …
Γιατί τόση εμμονή με το πιάτο που δεν είναι στο νεροχύτη.. ;γιατί τόσο θέμα με τη κουβέρτα στο καναπέ..; γιατί τοοόσες ενοχές και τόσα συγνώμη σε φίλους που έρχονται και δεν είναι όλα       τέλεια ..;;; Έχουμε να αποδείξουμε κάτι σε κάποιον ..;  Νομίζω πως  πρέπει να  αναθεωρήσουμε και να ηρεμήσουμε  .. Και  μάλλον καλές  μανούλες  δε  μας  κάνει το τέλειο σπίτι … Καλή μαμά μας  κάνει να χαλαρώσουμε  και να κάνουμε στα παιδάκια μας , λίγο πιο εύκολη τη ζωή τους χωρίς γκρίνια και φωνές χαρίζοντας τους λίγο από το πολύτιμο χρόνο μας ... έστω και αν πρέπει να τον κλέψουμε από τη φασίνα...                                                                                                                                 




           

                                                                                                                                                                            

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ !!

Περιμένοντας με αγωνία το τρίτο μου παιδάκι με συγκίνησε το υπέροχο ποίημα του Χαλίλ Γκιμπραν που αν και άτεκνος μας δίνει αντικειμενικά ...